Alla inlägg under april 2011

Av mywaydown - 28 april 2011 17:29

Tjenare alla!


Dålig uppdatering pga att jag helt enkelt har haft mycket att göra detta lov! Hehee jag ska berätta en sak! Jag satt här om dagen och skulle ut till min kompis, så kände jag starkt för att ha kortbyxor i form av jeans.. har ett par som jag inte kan ha men jag fick för mig att prova dem ändå! De är så små att jag inte fick dem över låren förut, men på ett magiskt jävla sätt så visade det sig att jag fick på mig dem?!?!?!! då gick jag till min garderob och rev fram alla min gamla försmåa jeans och prova dem, jag KUNDE HA DEM!!! Fatta vilken känsla, jag belv så sjukt glad, nu ska vi bara få dem att bli förstora ;) hahaa hur bra som helst, har legat lite på latsidan under lovet, har passat på att ha lite kul, men nu efter lovet kör vi igång hård träningen igen!!!


Drömde inatt att jag gått ner till 62, dock så tror jag inte att så är fallet, men det va ju peppande iaf! Så ja vad säger man? Nu blir det dödlig hård träning, och en jävla massa vatten! woho^^


Ni får ha det så kung så ska jag bli bättre på att uppdatera! lovar!! 

Av mywaydown - 22 april 2011 13:45

Hej!


Här sitter man då... lite små full, sen igår.. Japp MEN en sak som är azum är att jag köpte nya byxor igår, Brukar alltid köpa medium på jeans tightsen på cubus! Fast i dag insåg jag till min lycka att dessa byxor är fanemej för stora! Skulle ha köpt smal! Detta är en fucking vinst i sig!! Gryymt jävla azum, blir så glad så jag vill dö. Nej då! Nu ska jag bara lyckas klämma in röven i ett par xs då! HAHAA



Ha det KÖNG! 

Av mywaydown - 19 april 2011 12:32

Hej där ute.. 


Har inte uppdaterat som jag ska på några dagar... Det är så här att det hände en sak i Lördags, jag mådde inge vidare, asså psykiskt, så jag gick till en vän och börja hälla i mig alkohol. Sen så fortsatte jag i min ensamhet under dagen, började dricka halv 6 på morgonen. Sen runt fem tiden går jag på Konsum för att köpa cigg och då deckar jag utanför. Och några timmar senare vaknar jag upp på akuten - Akut Alkoholförgiftning.. Sen har jag blivit behandlad och återställd, sen har jag fått spenderat en del tid på Psyk! Har tappat bort mobilen, har inge pengar och vet inte riktigt hur jag mår faktiskt! Men jag har ändå lyckats hålla mig borta från att äta för mycket och jag TROR jag kan ha tryckt ner mig till 66KG om jag har lite tur, ska väga mig imorgon! Aja nu vet ni iaf varför jag inte skrivit på ett tag! 


Vi hörs när jag mår liite bättre! 

Av mywaydown - 15 april 2011 16:31

God eftermiddag! 


Idag har jag varit i skolan, ja som vanligt! Sen tog jag en rejäl vända i gymet, med 30 minuter crosstrainer och styrka med inriktning på benen och armarna, måste träna dem mycket nu när jag (här kommer det) ska köpa en strippstång! haha för träningens skull då, mitt gymkort går ut i slutet av maj och jag vill ha något nytt och roligt att lära mig samtidigt som jag tränar! Har alltid varit så fachinerad i denna otroliga sport!  NU ska jag lära mig! 


Idag har jag ätit två nutrilett påsar, sen blir det väll en middag nu inehållande lax och majs! Senare ikväll ska jag nog umgås med en av mina kära vänner! Måste gå mycket i helgen måste pressa ner ett kilo till den här veckan! ;) Jag måste bara säga det att jag mår jätte bra och att jag paserat gränsen nu som va jobbig nu flyter det på, dock skulle jag vilja ha tydligare förändringar i spegeln, men och andra sidan har det bara gått 5 dagar det kommer nog! Funderar på att börja gå på Zumba kurser!  


Ni får ha det bra, så ska jag slänga upp en grym video!

Av mywaydown - 14 april 2011 19:37

Hej alla där ute! 


Jag har nog haft den jobbigaste dagen någonsin! Ett tips gå inte ut, drick inte och framför allt va inte vaken hela natten innan du ska skriva ett 5 timmars prov! Haha ganska självklart ja, men hade en förbaskat trevligt kväll/ natt! Det va skit roligt, jag uppförde mig hela kvällen oxå, brukar ha problem med det när jag har alkohol i kroppen ;)


I alla fall så idag har jag ätit, betydligt mer än igår! Blev aldrig någon middag igår. Men imorse tröck jag i mig nudlar för att få lite energi till provet, sen va jag nog den enda som inte hade med mig massa godis och skit till provet, bara jag och min vatten flaska! Sen fick jag två tekakor med skinka och ost och en festis under provet, tur va det, annars hade jag nog dött under den där skrivningen! Och sen bjöd mormor på middag, det blev tre biffar, sallad och keso! Men nu får det vara nog för idag!


Nu ska jag sätta mig och skriva manus till mitt muntliga prov imorgon, önska mig lycka till, jag är inte direkt peppad inför detta! Ska prata om klädstilar och vad de säger om dig. Nu måste jag köra igång, vi hörs och ni får ha det så bäst!  

Av mywaydown - 13 april 2011 17:03

Hej alla! 


Fan denna dagen är GRYMT bra! Solen skiner, kom precis hem från träning på mitt kära EGO. Och vet ni vad? Jag ska ju egentligen väga mig varje Måndag, men jag kunde inte hålla mig så tjuv vägde mig OCH jag har gått ner ett HELT kilo sen i måndags! Det ni, värmer i hjärtat! Den innebär, att sen förra Onsdagen har jag gått ner 4 KG!  Känner att jag är i full fart nu och det känns inte omöjligt att de resterande 12 KG kommer vara omöjligt att bli av med! Fan vad jag älskar träning! 


Nu ska jag slänga i mig nån kött bit, och en nutrilett påse sen ska jag hoppa i duschen och dra till min vännnn, för ikväll blir det liite utgång!:D 


Ha det fiint!


Detta känns inte så omöjligt.. som de brukade göra!  

Av mywaydown - 13 april 2011 11:32

Här får ni lite insperation! 

Av mywaydown - 13 april 2011 01:23

Natti Natti alla! 


Nu har jag träffat denna kille, det va trevligt! Snygg va han oxå! Dock kände jag mig fet där jag satt och tryckte, men det ska det som sagt bli ändring på! 


Kände för att skriva något, men jag har lixom tappat fokus så jag lägger in en bils ist, den är från när jag vägde typ 63 KG, gillar höftben det gör jag! Vi hörs imorgon <3

   Godnatt!

Presentation


My Way Down!

Detta är bloggen som en gång skapades för att göra en förändring. Förändringen blev aldrig, så nu tar vi nya steg på vågen och mått bandet! Välkommen!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards