Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Vindarna viskar mitt namn!

Av mywaydown - 15 april 2011 16:31

God eftermiddag! 


Idag har jag varit i skolan, ja som vanligt! Sen tog jag en rejäl vända i gymet, med 30 minuter crosstrainer och styrka med inriktning på benen och armarna, måste träna dem mycket nu när jag (här kommer det) ska köpa en strippstång! haha för träningens skull då, mitt gymkort går ut i slutet av maj och jag vill ha något nytt och roligt att lära mig samtidigt som jag tränar! Har alltid varit så fachinerad i denna otroliga sport!  NU ska jag lära mig! 


Idag har jag ätit två nutrilett påsar, sen blir det väll en middag nu inehållande lax och majs! Senare ikväll ska jag nog umgås med en av mina kära vänner! Måste gå mycket i helgen måste pressa ner ett kilo till den här veckan! ;) Jag måste bara säga det att jag mår jätte bra och att jag paserat gränsen nu som va jobbig nu flyter det på, dock skulle jag vilja ha tydligare förändringar i spegeln, men och andra sidan har det bara gått 5 dagar det kommer nog! Funderar på att börja gå på Zumba kurser!  


Ni får ha det bra, så ska jag slänga upp en grym video!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mywaydown - 2 februari 2012 21:32

Jag har åter igen blivit duktig och tagit upp träningen! MÅSTE få ordning på dyngsrytmen så jag kan börja äta ordenkligt, funderar starkt på att börja köra på som jag gjorde förra våren då jag gick ner 10 kg på mindre än två månader, jag vet inte vad...

Av mywaydown - 31 januari 2012 17:30

Asså vad är problemet, tänker inte göra nån stor sak av det, men jag har sagt att denna blogg är till för att de som vill ska kunna få inspiration även veta att det finns fler som inte har det så jävla bra! Att få nervärderande komentarer ingår inte ...

Av mywaydown - 31 januari 2012 00:35

Har varit lite deppiga dagar senaste tiden. Men i torsdags tog jag tjuren vid hornen och allt slutade väll rätt bra faktiskt! Seen gjorde jag en cp dålig helg som va bra med oxå tack vara mitt underbara sällskap, men nu är det lixom slut på sånt här ...

...

Av mywaydown - 26 januari 2012 12:20

Dax att ta tjuren vid hornen!    mer om detta senare...

Av mywaydown - 25 januari 2012 13:29

Alltså vilket hell det är nu, skit snacket fortsätter jag orkar inte bry mig egentligen, men klart som fan man bryr sig när det handlar om dig, och det är dina vänner som håller på.. Vet ni det är KILLAR de jag snackar om, jag som alltid trott att de...

Presentation


My Way Down!

Detta är bloggen som en gång skapades för att göra en förändring. Förändringen blev aldrig, så nu tar vi nya steg på vågen och mått bandet! Välkommen!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards