Direktlänk till inlägg 13 april 2011

godmorgon!

Av mywaydown - 13 april 2011 11:32

Här får ni lite insperation! 

 
 
Ingen bild

Anonym

13 april 2011 19:54

Hej! Jag har fått insperation från dig! De glädjer mig mycket :D
Men appropå denna vide så tycker jag att många av tjejerna se sjuka ut pga att de är så smal. Jag hoppas att du inte tänkt bli så smal utan att ha kvar lite eftersom de inte ser hälsosamt ut att var så smal som vissa av tjejerna.
Jag vill inte värka påflugen eller så men de är tillräcklit många människor här i världen som skulle ge va som helst för att få lite "hull på kroppen". Och jag tycker man ska ha lite kurvor så man ser ut som en tjej.
Vill bara inte att du ska hamna i den situationen där du ser "sjukt" saml ut.

Kram, en som bryr sig om människor.

mywaydown

14 april 2011 15:37

Det glädjer mig att du funnit insperation och det glädjer mig att du bryr dig! Sen så tycker jag inte att dessa tjejer ser sjuka ut faktiskt, kan lägga upp en bild, så får du se vad sjuk ser ut som för mig :) Sen så tycker jag faktiskt att man ska låta bli att tänka tex "att många i världen skulle vad som helst för lite hull på kroppen" Vi lever i olika världar, som vissa andra på jorden, och självklart tänker man på dem och tycker man är förjävla egoistisk när man inte vill äta upp maten tex.. men det går inte tänka så för då kommer vi inte kunna göra något för alls längre. Jag har ändå vetet i fem år hur jag vill se ut, och det kommer nog gå bra, och sen så är jag ju redan sjuk, så det behöver man inte vara rädd för att jag ska bli.. Men tack så otroligt mycket för omtanken, och det är BRA att du bryr dig! //Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mywaydown - 2 februari 2012 21:32

Jag har åter igen blivit duktig och tagit upp träningen! MÅSTE få ordning på dyngsrytmen så jag kan börja äta ordenkligt, funderar starkt på att börja köra på som jag gjorde förra våren då jag gick ner 10 kg på mindre än två månader, jag vet inte vad...

Av mywaydown - 31 januari 2012 17:30

Asså vad är problemet, tänker inte göra nån stor sak av det, men jag har sagt att denna blogg är till för att de som vill ska kunna få inspiration även veta att det finns fler som inte har det så jävla bra! Att få nervärderande komentarer ingår inte ...

Av mywaydown - 31 januari 2012 00:35

Har varit lite deppiga dagar senaste tiden. Men i torsdags tog jag tjuren vid hornen och allt slutade väll rätt bra faktiskt! Seen gjorde jag en cp dålig helg som va bra med oxå tack vara mitt underbara sällskap, men nu är det lixom slut på sånt här ...

...

Av mywaydown - 26 januari 2012 12:20

Dax att ta tjuren vid hornen!    mer om detta senare...

Av mywaydown - 25 januari 2012 13:29

Alltså vilket hell det är nu, skit snacket fortsätter jag orkar inte bry mig egentligen, men klart som fan man bryr sig när det handlar om dig, och det är dina vänner som håller på.. Vet ni det är KILLAR de jag snackar om, jag som alltid trott att de...

Presentation


My Way Down!

Detta är bloggen som en gång skapades för att göra en förändring. Förändringen blev aldrig, så nu tar vi nya steg på vågen och mått bandet! Välkommen!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards