Alla inlägg den 2 februari 2012

Av mywaydown - 2 februari 2012 21:32

Jag har åter igen blivit duktig och tagit upp träningen! MÅSTE få ordning på dyngsrytmen så jag kan börja äta ordenkligt, funderar starkt på att börja köra på som jag gjorde förra våren då jag gick ner 10 kg på mindre än två månader, jag vet inte vad jag väger har inte vägt mig på en månad så det har ju förhoppningsvis hänt något, just nu är jag så uppsvullen, beror säkert på all stress och att jag har tappat mina mat rutiner, men som sagt ger aldrig upp för en dag kommer jag att vara där! Vill bara få ut all luft ur magen så jag inte ser gravid ut längre xD hahaa inte så bra, så folk kommer snart tro att jag är på smällen!  


Känner en sådan himla lust att bara köra sten hårt nu, speciellt när jag fått ihop mina nyårs löften, det är sommar tider och typ 4 månader, och tills dess har jag goooooda möjligheter att ta mig dit jag vill! om jag bara håller all motivation uppe! Men förra våren tog jag steg ett, nu är det dax att ta steg två faktiskt, sen ska jag forma så fina muskler! hihi ååhåå känner för att gå och dra ett till pass i gymet, men det är imorgon det blir dubbel pass! Medan alla andra är på krogen och super bort hjärn celler och gör bort sig så kommer jag stå och träna i gymet! haha låter så jäkla bra!


Lite insperation!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My Way Down!

Detta är bloggen som en gång skapades för att göra en förändring. Förändringen blev aldrig, så nu tar vi nya steg på vågen och mått bandet! Välkommen!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards